Jobb1

Publicerad 2013-05-04 11:35:34 i Min fantastiska fritid,

Totalt har jag tre olika jobb jag kommer springa lite mellan från denna vecka t.o.m. 11 augusti. Det är jag väldigt tacksam för. Ett av dessa jobb är (såklart) mammas kontor! De har alltid fruktansvärt mycket att göra där och ingen brukar hinna med allt de ska göra. Då kommer jag in och lyfter och vänder på lite papper åt någon. Den här veckan har jag hängt inne på mammas rum. Hämtat papper, kopierat papper, postat papper, kastat papper, arkiverat papper, lärt mig olika program och levererat kaffe. Det har varit roligt, men inte särskilt spännande eftersom jag jobbat extra där i 5 år nu. Detta är ett vykort som en hyresgäst sagt upp sin lägenhet på. Vi funderade mest på varför man bestämmer sig för att trycka ett vykort med ett foto där alla ser lite halvroliga ut. 
Och så detta fantastiska papper som jag hittade när jag rensade i hyllorna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela