Jag flyr

Publicerad 2013-05-08 18:00:00 i Min fantastiska fritid,

Nu har jag i två veckor haft ett proppat schema. Det har varit jobb, kyrka, film och andra småsaker som fyllt all min tid från 7-23 på dagarna. Nästa vecka ser det lika fullt ut och jag lyckas dessutom tänka på saker jag ska göra i sommar, vilket bara gör mig stressad. Idag hade jag lagt fram en påse och min kamera precis vid dörren för att inte glömma det, men när jag ska gå kliver jag ÖVER grejerna och går...
 
Så nu lägger jag ner ett tag. Nu blir det långhelg och jag lämnar dator, to-do-listan och hjärnan hemma ett tag och åker och gömmer mig hos min kompis mormor och morfar i dalarna. 
 
Vill även passa på att ge mina varmaste grattishälsningar till min bästa låtsaskompis Åke som har namnsdag idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela