Bröllop!

Publicerad 2013-01-13 23:32:00 i Min fantastiska fritid,

Jag vill be så myckt om ursäkt för att det blivit lite hackigt och segt med inläggen i veckan. Jag har haft så väldigt mycket annat för mig bara. Som att packa och tänka inför Afrika, jobbat, planerat och förberett bröllop, ätit och sovit.
 
Igår vankades det bröllop! Min fina bror Andreas och hans numera hustru vigdes i Elimkyrkan igår. Den var otroligt fint och jag blev tårögd redan när de klev innanför dörrarna. De hade valt en väldigt vacker låt som jag inte vet vad den heter. Hela vigseln var på engelska och vår nya pastor gjorde ett mycket, mycket bra jobb.
Jag lekte bröllopsfotograf, men de "riktiga" bröllopsbilderna vi tog innan får ni inte se förrän jag har redigerat dem.

Kommentarer

Postat av: Mari-Anne

Publicerad 2013-01-14 16:10:07

Brudparet ser lyckliga ut! Jag hoppas de var med på alla dina påhitt vid fotograferingen. Ser med spänning fram tills vi får se resultatet!

Svar: De var glada och villiga att följa mina order. Bilder kommer upp i veckan! :)
Karolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela