2012

Publicerad 2013-01-01 18:20:00 i Min fantastiska fritid,

Bror-Erik och Gunbritt gifte sig den 6 januari. Det är aldrig försent att bli kär! 
 
16 januari fyllde jag den spännande åldern, 19! Johan, Victoria och mamma tittade upp i min lägenhet på kvällen. 
 
Började Ung Film Framåt. Lärt mig massor och träffat ännu fler assköna människor! Foto:Ina Rehnholm.
 
 
Vi åkte till Estland 2-5 april för att överlämna pengarna som kommit in till minne av pappa. 
 
Min bror, Johan, gifte sig med Victoria den 28 april! Foto: Hanna Maxstad.
 
Tog studenten den 9 juni! En av de bästa dagarna i mitt liv. Foto: Victoria Öhrvall.
 
Vi spelade in vår första seriösa och igenomtänkta kortfilm (som pinsamt nog fortfarande inte är klar). Foto: Ulf Rehnholm.
 
 
Tog en veckas semester i Spanien med Anders, Anna och Alex. Mycket bra människor. 
 
Edvin Berg fick leukemi och lämnade oss 12 augusti. 
 
Alexander och Frida gifte sig! 
 
Och så flyttade jag till Mullsjö, onsdagen den 22 augusti. Det har inneburit så väldigt mycket så jag kan inte skriva ner allt. Men lite har ni ju fått höra talas om på bloggen. Foto: Matilda Kransén.
 
Mycket, mycket bra år.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela