12 dagar

Publicerad 2013-01-09 18:46:13 i Min fantastiska fritid,

Idag är det 12 dagar kvar till vi sitter på ett flyg mellan Amsterdam och Kilimanjaro. Det är så overkligt. Jag börjar bli nervös för att jag inte blivit nervös än. Nervös för att jag ska bli nervös när det är för kort tid kvar. Att jag ska få all nervositet på en gång och glömma ena resväskan eller Åke. Så jag är inte nervös för att jag ska åka, jag är nervös för att jag inte är nervös över att jag ska åka. 
Min lilla apotekethög jag har samlat på mig. Mer ska det bli! 
Åke är otroligt stolt över att få följa med. Han ser fram emot ett riktigt äventyr, sa han. Och tittade poetiskt uppåt. 
 

Kommentarer

Postat av: Mari-Anne

Publicerad 2013-01-12 19:29:00

Vilket underbart äventyr Åke ska få följa med på! Jag är glad om jag får följa dig och Åke via bloggen!

Svar: Ja, verkligen! Det är både han och jag glada över! Det ska du få göra.
Karolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela