Sjukhus igen!

Publicerad 2013-04-07 22:30:46 i Afrika,

En liten uppdatering om hur vi har det! Matilda (min kära väninnan jag åkte hit med) hade feber i flera dagar, så vi bestämde oss för att kolla om det var malaria. Vi gick från sjukhuset med vetskapen om att hon hade malaria. Och tyfoidfeber. Och borrelia. Dagen efter bestämde jag mig för att kolla om jag hade något (i fall att) och det gick ifrån sjukhuset den dagen med vetskapen om att jag sluppit malaria och tyfoid, men jag hade borrelia. Så för tillfället knarkar vi tabletter och fortsätter att le! Vi har totalt hunnit hälsa på sjukhuset 4 gånger var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela