Moonrise Kingdom

Publicerad 2013-04-17 22:35:58 i Film,

 
 
 Alltså vänta lite. Är det bara jag i den här världen som aldrig någonsin såg denna trailer? 
 
När jag hörde talas om den lät det som en ganska blek film om någon trist värld för längesedan, som möjligtvis skulle kunna vara bra, men lite långtråkig. Aldrig någonsin igen ska jag tänka så onda tankar om en film. 
 
Den här filmen utspelade sig för visso för längesen, men inte i någon trist värld! Det är en rolig, sorlig, fin, oseriös och superkonstig film om en scout som rymmer iväg med sin framtida fru. Ja, de flesta har säkert redan sett den, men till er som är lika långsamma som jag - se den! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela