Laga mat

Publicerad 2013-04-27 14:03:00 i Min fantastiska fritid,

Jag har alltid varit sådär superduktig på att inte laga mat. Och de gånger jag helt enkelt måste laga mat för att jag är hungrig, ingen annan är hemma och mackorna är slut så har jag kokat lite pasta (och med lite tur ha på riven ost om det finns). Men så en dag förra veckan fick jag för mig att börja laga mat. Hör och häpna! Den första riktiga måltid som jag någonsin gjort (helt själv, inte ens någon annan hemma) var en tacopaj. Och den smakade till och med helt okej. Sedan dess har det blivit bröd (med mamma...), maränger och egna hamburgare. 
 
Ni kanske inte tycker det låter svårt, men tänk då på att jag bara kokat pasta (och kanske potatis på sin höjd) förut. 
Det här är det äckligaste jag någonsin haft på min hand förut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela