INTRODUKTION – Min familj

Publicerad 2012-11-24 18:00:00 i Min fantastiska fritid,

Jag är en lyckligt lottad människa som lyckats födas in i en så trevlig familj som jag fått! Med typ tio kusiner (om man bara räknar biologiskt äkta sådana), en mormor (och självklart en morfar, farmor och farfar en gång i tiden), en faster (och två som dött) och två morbröder.

Min familj består av:

Mamma – sjukt trevlig människa som alltid är glad, hjälper till oavsett och jobbar inom fastighetsbranschen.

Pappa – världens bästa man som gick bort (hem) sommaren 2011. Han var pastor och bäst.

Andreas 33– (halv)bror i högsta hugg. Jobbar på ett aktivt narkomanhem och ska snart gifta sig med en filippinsk tjej vid namn Irish som jag inte hunnit träffa än.

 

Charlotta 29– (halv)syster som jobbar inom vården, bor i radhus med sin sambo Robin, dotter Tuva och en mage som snart ska klämma ut en till.

 

Detta är då Robin

Och det här är Tuva

 

Johan – 22(hel)bror som för tillfället bor i LA med sin fru Victoria. Fixar med webdesign och glider fram på miljoner bananskal hela tiden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela