INDTRODUKTION - Jag

Publicerad 2012-11-22 18:00:00 i Min fantastiska fritid,

Så snabbt jag kan ska jag nu förklara vem jag är och vad jag gör här.

Jag heter Karolina Öhrvall. Jag är 19 år. Jag tycker det är roligt att fota, filma, kolla på film, sova, äta och ha fest. En gång i tiden föddes jag i Uppsala, bodde i Örbyhus, flyttade till Harbo (som förövrigt är så litet att det inte finns någon sida på FB för det och det blir rödmarkerat) för att sedan bosätta mig i Eskilstuna. För tillfället bor jag i ett lagom stort rum i lilla Mullsjö där jag pluggar bibel, men tänkte flytta hem igen till jul för att i januari åka till Tanzania i tre månader. Därefter är allt väldigt oklart.

Jag är kristen, med allt vad det innebär. D.v.s. en alldeles vanlig människa som gör lika många misstag som alla andra. 

Så ser jag ut. Fast utan glasögon, utan mustasch och jag bakar nästan aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela