UPPLEVELSE - trappkillen

Publicerad 2012-12-03 11:37:00 i Min fantastiska fritid, Mullsjö,

Det var en alldeles vanlig tisdag. Jag och Cajza stod i trapphuset och diskuterade gladeligen en av världens bästa tv-serier: Lost.

Där stod vi mitt i natten, en hel timme utan att riktigt lägga märke till killen som stod vid porten lite för länge. Vi såg att han stod där, vi såg inte vem, vi undrade inte ens varför. Vi sa god natt och gick in på våra rum. I full fart med att byta om knackade det tyst på min dörr. Jag tänkte att jag inbillade mig och fortsatte glatt att byta om. Det knackade återigen, lika tyst. Det slog mig att det kanske var Cajza som ville säga något mer (men inte ville knacka hårt ifall jag hade somnat på några sekunder) så jag öppnade dörren och kikade ut. Först ingenting. Sen plötsligt uppenbarade sig denna kille som stod och runkade utanför min dörr.

Jag blev lite rädd och stängde dörren, och precis när jag drar om låset så trycker han ner handtaget. När han upptäckte att det inte gick att komma in knackade han återigen lite tyst på dörren.

Skulle jag öppna dörren och bjuda in honom?

 

Två fantastiska bilder av Cajza på tal om nakenhet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela