Ljungskile

Publicerad 2012-12-26 18:00:00 i Min fantastiska fritid,

En helg i Ljungskile! Det var mycket angenämt. Jag och Cajza bestämde oss ganska snabbt för att vi inte skulle vilja bo där, men en sommarstuga vid havet i en liten by vore inte fel. På fredagen kollade vi på 21 Jump Street. Om du vill se den, så gör det när du är trött! Det är nog bara då den är rolig.
 
På lördagen tog vi en tur med julmarknad, fika, sova och pepparkakshustävling! 
Detta är vårt grekiska, insnöade, fyravånings, femdelade hus med fula fönster! 
 
På söndagen drog vi ihop barnen Jonsson och fotade lite. 
 Jag har inte vågat lägga upp detta förrän nu eftersom bilderna skulle bli en julklapp till Linnéas mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och morfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela