JULPYSSEL

Publicerad 2012-12-22 21:16:00 i Min fantastiska fritid,

Åh, dagarna går så fort fram och det är väldigt snart julafton. Känner mig som ett litet barn och räknar hur många nätter jag ska sova innan det blir jul... 
 
Dagen ägnades åt en hel del. Vi julstädade lägenheten.
 
Eftersom vi tvättade fick jag pryda mig med de strumpor som fanns. 
Vi gjorde knäck. Vissa blev fina, vissa inte. 
 
Vi försökte få ordning på granen som redan barrar lite lätt..
Ordnade superstiliga julkort...
...och slog in de sista julklapparna! 
Vi smälte stearin. Kändes som om det tog flera timmar för det att bli flytande. 
Så satte vi igång att göra våra små julklappar! 
Inas trevliga lilla julklappshög som jag får öppna på julafton!
 
Just nu tittar vi på körslaget julspecial och ska sen pynta lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela