Grattis Anders!

Publicerad 2012-12-17 16:34:00 i Min fantastiska fritid, Mullsjö,

Idag fyller min absolut bästa killkompis år. Jag vill gratulera dig tusen gånger om för att du lyckats bli ytterligare ett år gammal. 
 
Han vet allt om mig, jag vet allt om honom. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord, skratta, gråta, sitta tysta, ha tråkigt, ha fruktanstvärt roligt och bli sura på varandra lite då och då samtidigt som vi kommer överens om det allra mesta. Han har dessutom redan nästan skrivit klart ett tal han ska hålla på mitt bröllop som är oändligt långt som jag inte får höra. Han är bäst. Stort, stort grattis på födelsedagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

I början av 2013 spenderade jag 3 månader i ett fantastiskt land, vid namn Tanzania. Om du missade den delen är du nu tillbaka till en alldeles vanlig blogg bland miljoner andra som bloggar om samma sak som alla andra. Nämligen ingenting intressant för omvärlden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela